Λισαβόνα γραφική Σίντρα μαγική!!!!

2018-01-14

Το καλοκαίρι ξεκίνησε και μαζί με αυτό και οι πολυπόθητες διακοπές.Το ταξίδι που σχεδίασα τόσο καιρό μόλις ξεκίνησε και η αγωνία μου να δώ ζωντανά όλα αυτά που διάβαζα[για περίπου δύο μήνες]δες σας κρύβω ότι ήταν μεγάλη.
1η μέρα και γύρω στις 20:00 είχαμε ήδη φτάσει[ευτυχώς είχαμε μόνο χειραποσκευές]και αμέσως κατευθυνθήκαμε προς το μετρό.Είχαμε ήδη προμηθευτεί έναν σχετικό οδηγό μαζί με το χάρτη του μετρό για να είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν θα πάει στραβά και σε λιγότερο από 20' ήμασταν μπροστά από το ξενοδοχείο.Κάναμε check in και φύγαμε για μια βραδινή βόλτα στο κέντρο της όμορφης Λισαβόνας.
Πήραμε το μετρό για την στάση Rossio και την ομώνυμη πλατεία και αφού περιπλανηθήκαμε στα στενά καταλήξαμε για δείπνο στο casa do Alentejo,ένα νέο μαυριτανικό πρώην παλάτι που σερβίρει απλά πιάτα από το Αλεντέζου σε διαφορετικές αίθουσες,όπου φάγαμε μοσχαράκι με οστρακοειδή και χοιρινό με πουρέ μήλου συνοδευμένο από ένα εξαιρετικό κόκκινο κρασί.

Μετά το απολαυστικό δείπνο επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο διότι η επόμενη μέρα προβλεπόταν δύσκολη.
2η μέρα,πρωινό και φύγαμε για sightseeing.Aρχικά βγάλαμε μια ημερήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών[6 ευρώ]για μετρό, λεωφορείο,τραμ,και το Elevador de santa justa.Πρώτη στάση η praca do comercio μια μεγάλη όμορφη πλατεία δίπλα στην θάλασσα όπου εκτός από το άγαλμα του βασιλιά Ζοάο Α και την αψίδα του θριάμβου θαυμάσαμε την γέφυρα της 25ης Απριλίου καθώς και το άγαλμα του Ιησού στην κορυφή του λόφου και από εκεί με τραμ προς την περιοχή Βelem με πρώτο αξιοθέατο το μοναστήρι του Ιερόνυμου.

Το μοναστήρι είναι ένα από τα αξιοθέατα της Λισαβόνας που ελκύει τους περισσότερους επισκέπτες.Εντυπωσιακό με υπέρμετρη μεγαλοπρέπεια ενώ τα χαρακτηριστικά του παραμένουν απέριττα,εκεί φιλοξενούνται τα μνημεία των ανθρώπων που συνέβαλαν στην εξέλιξη της χώρας γι'αυτό αφιερώσαμε αρκετό χρόνο θαυμάζοντας το εκπληκτικό αυτό αριστούργημα.

Απαθανατίσαμε την κάθε λεπτομέρεια προχωρήσαμε προς το μνημείο των εξερευνητών που θυμίζει πλώρη πλοίου και αναπαριστά τους ήρωες των ανακαλύψεωνκαι λίγο πιο κάτω τον πύργο του Belem,έναν αμυντικό πύργο που χτίστηκε το 1515-20 από τον Φρανσίσκο ντε Αρούντα ενώ το όνομά του προέρχεται από ένα παρεκκλήσι που είναι αφιερωμένο στην Αγία Μαρία της Βηθλεεμ.

Αφού τελειώσαμε και με τον πύργο και ύστερα από πολύ περπάτημα ήρθε η ώρα για ένα διάλειμμα.Eτσι κατευθυνθήκαμε προς το περίφημο Αntiga confeitaria για ένα απολαυστικό καφέ και την περιβόητη τάρτα με κρέμα όπου πλήθος κόσμου συρρέει καθημερινά για να την δοκιμάσει αψηφώντας την ατελείωτη ουρά.

Υστερα από 30΄ όταν αρχίσαμε να αισθανόμαστε ξανά τα πόδια μας πήραμε ξανά το τραμ και στη συνέχεια το μετρό με επόμενο προορισμό το Da Luz για μια γνωριμία με το γήπεδο της Benfica.

Αμέσως μετά για τον τελευταίο προορισμό,το elevador de santa Justa.Η ουρά μεγάλη όμως η θέα σε αποζημιώνει απόλυτα,η κάθε λεπτομέρεια αυτής της φανταστικής πόλης είναι ορατή από αυτό το σημείο.Έτσι τελείωσε άλλη μια γεμάτη ημέρα και επιστρέψαμε κατάκοποι στο ξενοδοχείο.

3η μέρα και αφού πήραμε μια χορταστική γεύση από την πρωτεύουσα αποφασίσαμε να πάρουμε τα βουνά.Προμηθευτήκαμε λοιπόν τα απαραίτητα για το πικ-νικ από το κοντινότερο σουπερ μαρκετ και ξεκινήσαμε για μια ολοήμερη εκδρομή στη Σίντρα.Πήραμε το τρένο και σε 45' ήμασταν εκεί.Εξω από το σταθμό υπήρχε ειδικό λεωφορείο για την μετάβασή προς και από το palacio national,palacio da pena κτλ.με αντίτιμο 5 ευρώ.Αυτό που αντικρίσαμε πραγματικά δεν περιγράφεται με λόγια.

Το μεγαλείο της φύσης σε κάνει να αναριγείς από δέος,δεν έχει ανακηρυχτεί βέβαια τυχαία μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς απ'την UNESCO.Φτάνοντας λοιπόν στο Palacio da Pena και αφού βγάλαμε εισιτήρια που περιλάμβαναν το παλάτι και το πάρκο[13 ευρώ]ανεβήκαμε στην κορυφή ώστε να περιηγηθούμε στο εσωτερικό του παλατιού.

Τα έντονα χρώματα καθώς και η αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με την πυκνή βλάστηση και το γαλάζιο του ουρανού σε ταξιδεύουν σε άλλες εποχές.Και το ταξίδι συνεχίζεται όσο προχωράς στα ενδότερα αφού η κάθε γωνία του μοναδικού αυτού παλατιού σου εξιστορεί τόσο γλαφυρά τα γεγονότα που συνέβησαν εδώ πριν από πολλά χρόνια.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.