Λισαβόνα γραφική Σίντρα μαγική!!!!

2018-01-14

Τελειώνοντας με το παλάτι και έχοντας ήδη αισθανθεί αριστοκράτες βγήκαμε για ένα περίπατο στο πάρκο και μια βόλτα με τα άλογα.Μια διαδρομή μαγική με στενά δρομάκια,πανύψηλα δέντρα,λιμνούλες με μαύρους κύκνους και κελαριστά ρυάκια με αποκορύφωμα την φάρμα με τα ζώα και την βόλτα στο δάσος με τα άλογα, με μόλις 10 ευρώ το μισάωρο παρακαλώ.[Στο HYDE PARK στο Λονδινο ήθελαν 90 ευρώ].

Έτσι ολοκληρώσαμε την εκδρομή μας στην απιστευτή Σιντρα,αν και δεν είδαμε ουτε το 1/3 καθώς μία μέρα δεν ήταν αρκετή και επιστρέψαμε αμέσως στο ξενοδοχείο για ένα γρήγορο μπάνιο και να ετοιμαστούμε για μια βραδινή έξοδο.

Όταν λοιπόν η νύχτα έπεσε και τα φώτα άναψαν στα στολισμένα με πολύχρωμες κορδέλες στενά σοκάκια της συνοικίας Αλφάμα, βάλαμε τα καλά μας και γίναμε ένα με τους ντόπιους. Οι μυρωδιές και οι ήχοι που έβγαιναν έκαναν πολύ δύσκολη την επιλογή,ώσπου βρεθήκαμε μπροστά από το κατάλληλο,ένα μικρό πολύ ζεστό ημιυπόγειο μαγαζάκι με ελάχιστα τραπέζια και πολυ προσιτές τιμές! Εκεί απολαύσαμε μια εκπληκτική ερμηνεία Φάντο και γευτήκαμε ψήτες σαρδέλες συνοδευμένες με ένα γλυκό κρασί! Μεθυσμένοι λοιπόν απο την όμορφη βραδιά επιστρέψαμε για όνειρα γλυκά!!!!

Τέταρτη μέρα και νωρίς το πρωί φύγαμε για "μπανάκι μανάκι" στο cascais. Η αλήθεια είναι πως δεν μας έκανε και τόσο καλο καιρό για μπάνιο ,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, παρόλα ταύτα μια βουτιά για τα μάτια του κόσμου την κάναμε.

Αυτό όμως που μας έκανε εντύπωση ήταν τα εκατοντάδες παιδιά που βρίσκονταν σε όλο το μήκος της παραλίας με ελάχιστους συνοδούς και σε αντίθεση με εμάς απολάμβαναν ιδιαίτερα την θάλασσα . Την βόλτα μας όμως στην πόλη την κάναμε,αν και δεν ενθουσιαστήκαμε ιδιαίτερα το μόνο που ζηλέψαμε για άλλη μια φόρα ήταν το υπέροχο πολλών στρεμμάτων πάρκο με τραπεζάκια για πικνίκ , ζωάκια να περπατούν δίπλα μας ,παιδικές χαρές και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων για τους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες αυτής της πόλης.Εκεί χαλαρώσαμε κι έμεις ως την ώρα του φαγητού!Ύστερα απο αρκετή ώρα επιστρέψαμε για μιά τελευταία βόλτα και γέυμα ,όμως για καλή μας τύχη στην κεντρική πλατεία γινόταν μια παρουσίαση στρατιωτικού εξοπλισμού ,προσέφεραν ακόμα και δωρεάν μαθήματα κατάδυσης ....όπως καταλαβαίνεται άρπαξα αμέσως την ευκαιρία και για του λόγου τ'αληθές.....

Αφού "πιστοποιήθηκα" ....ξελιγωμένοι καταλήξαμε σε ενα ινδικό εστιατόριο και αμέσως επιστρέψαμε πίσω.
Επόμενος προορισμός το κάστρο του Αγίου Γεωργίου για ένα χαλαρωτικό καφέ και να απολαύσουμε απο ψηλά την θέα .Ετσι περπατήσαμε τα αμέτρητα σκαλοπάτια στις ανηφόρες της Αλφάμα και αφού επισκεφτήκαμε το κάστρο συνεχίσαμε την διαδρομή μας κατηφορικά αυτή την φορά και ήπιαμε τον καφέ μας σε μία τεράστια βεράντα ξαπλωμένοι σε πουφ κατάχαμα ....το ηλιοβασίλεμα απο εκεί έμοιζε ονειρικό καθώς τίποτα δεν εμπόδιζε την θέα !

Έπειτα αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο όμως οι μυρωδιές που αναδυόταν ήταν αδύνατον να σου το επιτρέψουν! Κάτσαμε λοιπόν σε μία μάλλον αντισυμβατική ταβέρνα όπου μας σαγήνευσε η ευχάριστη διάθεση και οι ευρηματικοί τρόποι που προσέλκυαν πελάτες ....έτσι φάγαμε ενώ παίξαμε παράλληλα ...χουλαχουπ,πιατάκια και τσουβαλοδρομίες με ντόπιους ,τουρίστες και προσωπικό στο δρόμο με έπαθλο ένα μπουκάλι κρασί. Εξαντλημένοι και πολύ χoρτασμένοι οχι μόνο απο το φαγητό επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.
Πέμπτη και τελευταία μέρα! Κάναμε check out με μισή καρδιά και φύγαμε για τον τελευταίο προορισμό ... το πάρκο των εθνών ώστε να δούμε το υψηλότερο κτίριο της Λισαβόνας το Τόρε Βάσκο Ντα Γκάμα και να πάρουμε το τελεφερίκ που διασχίζει όλο το πάρκο και προσφέρει την καλύτερη θέα της μεγαλύτερης γεφυρας της Ευρώπης Βάσκο Ντα Γκάμα!

Αφού απολαύσαμε την βόλτα με το τελεφερίκ αλλά και την βόλτα στα μαγαζιά του εμπορικού μέσα στο πάρκο ,επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να πάρουμε τα πράγματά μας και να πάμε στο αεροδρόμιο για την πτήση μας για Παρίσι!!!

Τέλος συνοπτικά θα ήθελα να υπογραμμίσω τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επισκεφθείτε την Λισαβόνα:

1. οι πολύ φιλικοί και ευχάριστοι άνθρωποι
  2. το εξαιρετικό φαγητό
  3. η ερωτική μουσική Φάντο
  4. οι χαλαροί ρυθμοί ζωής
  5. και η εναλλαγη βουνού και θάλασσα (Σίντρα-Κασκάις)

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.