Όσλο-Μπέργκεν:Στη χώρα των Βίκινγκ!!

2018-01-14

Άλλο ένα ταξίδι έφτασε στο τέλος του και ανυπομονώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μας μαζί σας από μία εκπληκτική χώρα που μας εντυπωσίασε με τη φυσική ομορφιά της....

Αφορμή για το ταξίδι μας η πτήση της Ryanair από Χανιά για Όσλο με μόλις 35 ευρώ μετ'επιστροφής 2 με 9 Απριλίου!Οπότε πήρα τη χειμερινή άδεια και χωρίς δεύτερη σκέψη τα έκλεισα μαζί με εισιτήρια τρένου για Μπέργκεν(50 ευρώ μετ'επιστροφής,νυχτερινό)αφού 2 μέρες είναι αρκετές για Όσλο και από αυτά που διάβασα η μαγεία της χώρας βρίσκεται στα περίχωρα.Έτσι έκλεισα αυτοκίνητο που ήταν ιδανική επιλογή όπως αποδείχτηκε,κόστος 176 ευρώ για ένα Toyota Yaris hybrid αυτόματο για 2 μέρες με έξτρα ασφάλεια μήπως συμβεί κάτι καθώς ήταν η πρώτη απόπειρα για οδήγηση στο εξωτερικό.
Φτάνουμε λοιπόν στα Χανιά από Ηράκλειο και φεύγουμε για Όσλο και μετά από σχεδόν 4 ώρες προσγειωνομαστε στο αεροδρόμιο Rygge.Από εκεί παίρνουμε το λεωφορείο που βρίσκεται ακριβώς απ'έξω και σε 1 ώρα με κόστος 18 ευρώ(περισσότερα από την πτήση δηλαδή ) πάμε στο κέντρο και από εκεί στο ξενοδοχείο Saga Poshtel,κόστος 70 ευρώ τη βραδιά με πρωινό που για τα δεδομένα της χώρας είναι εξαιρετική τιμή.Φτάσαμε στις 23:00 και προτιμήσαμε να κοιμηθούμε για να έχουμε δύναμη για την επόμενη μέρα.
Το πρωί αφού φάγαμε καλό πρωινό φύγαμε για το όμορφο κτήριο της όπερας που ήταν πολύ κοντά από το ξενοδοχείο,ενα κτήριο που εντυπωσιάζει με τη σύγχρονη και συνάμα λιτή αρχιτεκτονική του και με τη δυνατότητα που δίνει στον επισκέπτη να περπατήσει στην οροφή και να απολαύσει τη θέα...

Μετα πηγαμε προς την οδο Καρλ Γιοχαν το πιο εμπορικο δρομο της πολης περνωντας απο το δημαρχειο οπου καθε χρονο απονεμεται το βραβειο Νομπελ Ειρηνης.

Εκει βρισκονται και τα σημαντικοτερα κτηρια της πολης σε λιγη αποσταση μεταξυ τους οπως το κοινοβουλιο,το εθνικο θεατρο και στο τελος του δρομου το παλατι οπου πετυχαμε και κατι σαν αλλαγη φρουρας,οχι κατι το εντυπωσιακο βεβαια αλλα ενταξει.

Ειναι ενας πολυ ομορφος περιπατος που μπορειτε να κανετε και να παρετε τη πρωτη γευση απο τη πολη.Στη συνεχεια πηραμε το λεωφορειο 30 για να παμε στο μουσειο των πλοιων των βικινγκ αφου πηραμε εισιτηρια απο καποιο σουπερ μαρκετ,πρεπει να πω οτι ηταν το μοναδικο μερος(το λεωφορείο) που δεν υπηρχε δυνατοτητα να πληρωσεις με καρτα,ολες μας οι συναλλαγες εγιναν με καρτα κατι που συμφερει ιδιαιτερα αφου αλλαζοντας χρηματα εκει η ισοτιμια που βρηκαμε ηταν 1 ευρω - 8,6 κορωνες ενω η κανονικη ισοτιμια ειναι 1 προς 9,5 ,το κοστος του εισιτηριου ειναι 32 κορωνες και εχει διαρκεια 1 ωρα,αυτο πηραμε αφου δεν νομιζω οτι χρειαζεται περισσοτερος χρονος για το μουσειο που ειναι μικρο.
Προσωπικα μου αρεσαν και τα αντικειμενα καθημερινης χρησης αλλα εκεινο που ξεχωριζει ειναι το πλοιο Oseberg καθως ειναι το πιο καλοδιατηρημενο απο τα 3 πλοια του μουσειου.

Αφου τελειωσαμε την επισκεψη μας πηγαμε σε καποιο σουπερ μαρκετ στο κεντρο για να παρουμε προμηθειες γιατι η Νορβηγια ειναι η πιο ακριβη πολη της ευρωπης και το διαπιστωσαμε αυτο,οποτε αν δεν θελετε να τιναξετε το προυπολογισμό του ταξιδιου σας στον αερα προτιμηστε τη λυση του σουπερ μαρκετ.Αφου ψωνισαμε και αφησαμε τα πραγματα στο ξενοδοχειο ειπαμε να παμε στο παρκο vigeland με τα υπεροχα γλυπτα,πηγαμε με τα ποδια αν και ειναι λιγο μακρια,περιπου 3 χλμ πισω απο το παλατι,ηταν ομως ομορφα γιατι περάσαμε απο την περιοχη με τις πρεσβειες που εχει πολυ ομορφα κτηρια,φτανοντας καταλαβαμε γιατι το συγκεκριμενο παρκο ειναι απο τα σημαντικοτερα αξιοθεατα της πολης.Υπαρχουν 212 γλυπτα αλλα εκεινο που ξεχωριζει κατα τη γνωμη μου ειναι ο μονολιθος υψους 14,12 μετρων που βρισκεται στο ψηλοτερο σημειο του παρκου και συμβολιζει το κυκλο της ζωης.

Και τα αγαλματα που υπαρχουν τριγυρω ειναι εξισου ομορφα και καποια εχουν περιεργο συμβολισμο,οπως εκεινο που εγω ονομασα ο αγανακτισμενος γονιος ,βεβαια δεν ξερω τι θελει να πει ο καλλιτεχνης ,αλλα αν και δεν εχω παιδια καπως ετσι πρεπει να νιωθει καποιος οταν τον ξυπνανε με κλαματα μεσα στα μεσανυχτα....

Φευγοντας απο εκει ειπαμε να παμε για ενα ποτο στο Hard Rock cafe για να χαλαρωσουμε λιγο και να κλεισει ομορφα η μερα μας ,2 κοκτειλ 25 ευρω!!!Ακριβα αλλα προτεινω το συγκεκριμενο μαγαζι γιατι ακομα και αν δεν σας αρεσει η ροκ μουσικη θα σας εντυπωσιασει η διακοσμηση....

Περασαμε και απο το καθεδρικο ναο της πολης που δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο εκτος απο τις αγιογραφιες που ειχαν εντονα χρωματα πραγμα ασυνηθιστο.Αν και γνωριζαμε τις τιμες καναμε και βολτα στα μαγαζια με τα σουβενιρ οπου πηραμε τα καθιερωμενα μαγνητακια 3 για 10 ευρω και ομολογω οτι υπαρχουν υπεροχα αναμνηστικα με τα γνωστα troll να κλεβουν τη παρασταση,προκειται για τρομακτικα οντα της Νορβηγικης μυθολογιας που βεβαια παρουσιαζονται χαριτωμενα....

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.